Slayt sayfa

Coming soon :)... Miui Multi DEV. Coming soon... Yakında... Yakında...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

StayOS V4 By El7is



StayOS'a birde benim elim değsin dedim. 
V4 adı altında paylaşmayı düşünüyorum.

Şimdi değişiklikleri buraya yazsam az gelir. 
Beni bilenler az çok neler yaptığımı tahmin ederler.:)






Önceki çalışmalarım da sona yaklaşıyor. Takdir edersiniz ki iş, ev arası ve TEK BİR Cihazla ancak bu kadar yetişebiliyorum. Affınıza sığınarak, destek olmak isteyenler Reklamlara tıklayabilirler. Daha fazla bilgi için lütfen takipte kalın. İlgi alakanıza teşekkür ederim.

Zaman içinde değişiklik listesini ekleyeceğim. 

Şöyle bir Ekran Kaydı atıyorum. Umarım beğenirsiniz.



BURADAN İZLEYEBİLİRSİNİZ.

SCR_20160517_211830 from El7is on Vimeo.

12 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Discovery de çalışsanız müdür olurdunuz ;) son çalışmanıza kadar bende takipteyim inşallah.inşallah uzun sürer daha çalışmalarınız :)

      Sil
  2. Kardeşim rom ne zaman gelir baya bi kullanmıştım bu romu görsel olarak çok güzel bir rom videodan baya bi güzel görünüyor

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. sırayla gelecek.
    coloros, stayos, freemeos

    YanıtlaSil
  5. Valla MEVLAM güç kuvvet versin teşekkürler.hepsini 4 gözle bekliyorum.

    YanıtlaSil
  6. Valla MEVLAM güç kuvvet versin teşekkürler.hepsini 4 gözle bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun. Son romlar. Kıymetini bilin.:)

      Sil
  7. Ne alemde rom üstad.bugünlerde gelme ihtimali nedir. :-D

    YanıtlaSil